Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 herplaatsers broer en zus, naakt en powderpuff

  • Kiki

    Ik zoek een nieuw baasje voor mijn 2 chineesjes.

    Ik wil ze alleen samen wegdoen omdat ze dol zijn op elkaar.

    Ze worden in maart 2 jaar. Het teefje is naakt en de reu is een powderpuff.

    Ze zijn heel lief en luisteren goed en zijn heel beschermend naar ons gezin toe.

    Hier zit dan ook de grootste reden dat ik ze weg moet doen. Naar visite toe zijn ze niet zo aardig

    en omdat er bij ons veel kleine kinderen over de vloer komen vind ik het niet verantwoord om ze te houden.

    Ik zoek dus het liefst een gezin met grotere kinderen of ietwat oudere mensen

    die niets liever doen dan de hele dag kroelen en wandelen want dat is hun grootste hobby.

    Of iemand die de tijd heeft om ze van hun gedrsg af te helpen aangezien het mij niet lukken wil.

    Voor meer info kunt u contact met me opnemen via de mail.

    M.v.g. Kiki

  • Mar & Andreas

    Mijn naam is Mar de Ridder , ik ben 53 jaar , wij (mijn man Andreas (ook 53) en ik) wonen in Dordrecht , in een appartementen complex , en ik ben op zoek naar het liefst 2 chinezen (maar tegen een redelijke prijs want we zijn maar een gewoon echtpaar , maar hebben veel liefde en aandacht aan de hondjes te bieden ) , om samen (met onze cc van 6 jaar oud , sasou heet hij) , vertroeteld te worden en samen oud te worden .

    Als je wil dan stuur ik je foto's van onze kanjer .

    Wij hebben deze naakthond pas 3 maanden , en ik (wij) zijn er helemaal verliefd op , het is een hele grote lieverd , maar dat schijnt karakter van het het ras te zijn heb ik me laten vertellen .

    Sasou is al 6 maar wij waren niet op zoek naar een pup , maar naar een volwassen hond met toch wel n beetje manieren , nou we hebben er geen seconde spijt van , ook al is hij net zo beschermend als jou hondjes whahaha , maar sasou kom bij een fokker uit roermond vandaan , waar hij samen met nog 5 naakthonden in huis verbleef (deze fokker had hem gekocht als dekreu , maar nu bleek dat zijn zaad 100% dood is , en toen moest hij weg , ze hadden hem dus zelf ook maar kort ) , maar nu merk ik aan hem dat hij niet met ons wil spelen (alleen maar kroelen whaha) , (terwijl toen we hem gingen halen , hij met alle honden aan het dollen rennen en spelen was) maar zodra ik met hem buiten loop (hier op de dijk naast ons appartement of in het park) , dan speel hij heel graag met andere hondjes (niet met grote , maar hij valt echt op kleine hondjes whaha) vandaar ik nu op zoek ben naar klein , en natuurlijk het liefs ook naakthondjes , stamboom doe me niets , sasou heeft die wel , maar het voegt voor ons geen meerwaarde toe , het ga om de hond zelf en niet zn papiertje !

    En toen zag ik jou advertentie staan , en ben helemaal verheugd 2 naaktjes (dat is precies wat we zoeken) , wij zijn echt dieren vrienden , en willen dan ook dat sasou gelukkig word met meerdere hondjes .

    Ik hou van verwennen , en doe dat dan ook heel erg (zeggen mn vrienden en familie leden) sasou heeft verschilende jasjes (want je kan toch niet altijd het zelfde aan he whaha) en ik neem hem mee de winkels in , in een hondenbuggy (want ik laat dat beestje niet alleen daar heb ik geen hondje voor genomen) , en verder ben ik altijd thuis . Mijn man werk , en we hebben al grote kinderen (het huis uit , we zijn dus samen) maar nog geen kleinkinderen , maar wie weet whaha.

    Maar we zien sasou als ons hondekindje en zouden er nogmaals heel graag 2 bij hebben .

    Zooooo wat een verhaal he whaha , maar ik wil je gewoon duidelijk maken , wie en wat voor mensen we zijn , want ik neem aan da je niet over 1 nacht ijs ga , om te beslissen waar en naar wie je hondjes heen gaan ?

    Maar mocht je iets in ons zien als nieuw gezin voor je hondjes , dan hoor ik dat heel graag , want wij zouden hun met veel liefde en plezier een nieuw bedje aanbieden . Je kan en mag me altijd bellen als je nog verdere vragen hebt (dat hoop ik nu maar whaha) en dan geef ik je graag antwoord .

    Met vriendelijke groet (en hopelijk tot ziens)

    Mar en Andreas .

    078 -842 80 58 (mocht je me hier niet op kunnen bereiken dan heb ik ook een 06 nr)

    Dat is 06 16 86 79 79