Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

powder puff gezocht

  • RH

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een powder puff teefje tot ongeveer 3 jaar (dus vanaf pup tot +/- 3 jaar). Onze vorige hond is vorig jaar helaas na 16 jaar overleden en na veel zoeken zijn we nu verliefd geworden op de chinese naakthond. De powder puff heeft onze voorkeur maar ik sluit niet uit dat er in de toekomst ook nog een naakte bijkomt. Stamboom vind ik niet echt belangrijk, maar zou mooi zijn, zeker ook omdat we na alle info geintereseerd zijn geraakt in hondenshows en hier misschien ook wel aan mee willen doen.

    Wij zijn een rustig gezin met 2 kinderen (7 en 10). hebben een grote woning met tuin. Overdag is vrijwel altijd iemand aanwezig.

    Mocht u een hondje ter aanbieding hebben, laat ons dit dan even weten, liefst met uw vraagprijs erbij. Net als chantal (oudere advertentie) hoeft het niet voor niets, maar hebben we wel een budget in ons hoofd.

    groeten RH

  • stephanie baar

    hallo ik heb juist u advertentie gelezen ik weet ni of je nu nog op zoek bent naar een powder puff?

    wij hebben nog 1powder puff lopen is 8weken oud is een reu. is heel kindvriendelijk is echt een rustig hondje.

    een mooi en proper hondje . als je geintereseerd bent ik het hondje kan ik jou zeker en vast fotos doorsturen.

    mvg stephanie